✣✣✣اگه بی جنبه ای نیا تو✣✣✣
✣✣✣اگه بی جنبه ای نیا تو✣✣✣
هیس هیچی نگو!!!!!!!

 

 

بهش بگین ...که من دارم میمیرم ...میمیرم ..
همش بهونه ی اونو میگیرم ...میگیرم ...
بهش بگین میخوام اونو ببینم ...ببینم ...
بهش بگین که من دارم میمیرم ...میمیرم .
چرا تو از خداته من نباشم؟
همش دعاته از دلت جدا شم؟
چرا تو زندگیت جایی واسم نیست؟
ازم نخواه که من مثل تو باشم.
جدایی واسه من سخته میدونی.
واسه اینه که پیشم نمیمونی.
چرا تو قلب تو جایی واسم نیست؟
بیا یه کاری کن پیشم بمونی
بهش بگین چرا میخواد برم من ؟
اخه حرفامو من به کی بگم من؟
بهش بگین چه قدر دوسش دارم من ....
بهش بگین که من دارم میمیرم ...میمیرم..



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:, ساعت 12:46 به قلم ✪بــــهـــراد✪ ||